FacebookEmailInstagramYouTube

piątek, 4 lipca 2014

#HungryHealthyHappy !

Cześć kochani! :)
Nareszcie mamy wakacje, już czwarty dzień lipca a pogoda niestety nie była najlepsza, dzisiaj w końcu słoneczko się do Nas uśmiechnęło i każdemu od razu poprawia się humor. W tej euforii wzięłam się za napisanie tego posta, w końcu mnie coś natchnęło. :)
Może w końcu zacznę publikować swoje pierwsze zdjęcia z outfitami, długo się nad tym zastanawiałam i doszłam do wniosku że w sumie czemu nie? Może w ten sposób Was przybędzie. :)

Ostatnio chyba każdy zauważył że zdrowy styl życia stał się o wiele bardziej ważny dla ludzi niż w ostatnich czasach, każdy chce ćwiczyć by świetnie wyglądać, zdrowo się odżywiać, i bardzo dobrze! Nareszcie społeczeństwo robi coś pożytecznego i zdrowego. Tak też ja sama postanowiłam podtrzymać ten stan i jakoś od początku czerwca zaczęłam ćwiczyć, niestety przez napiętą końcówkę roku szkolnego miałam sporą przerwę w ćwiczeniach ale znowu wróciłam to tego trybu życia i bardzo dobrze to na mnie wpływa. Teraz muszę zaopatrzyć się w odpowiednie obuwie do biegania i zaczynamy biegać! :)

Już kończę, a ponieważ ostatnio było bardzo dużo outfitów to tym razem dodam piosenkę. :)
Pozdrawiam, buziaczki. ♥


9 komentarzy:

  1. U mnie pogoda od samego początku lipca wyśmienita ;-)
    A ten pomysł z outfitami niezły ;-) czekam zatem :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwacja za obserwację? JA zaobserwowałam ;p

      Usuń
    2. No to masz szczęście bo u mnie z pogodą było kiepsko, chociaż teraz powoli się poprawia. :)
      Dziękuję za wsparcie, również pozdrawiam. :*

      PS. Ja też Cię zaobserwowałam, już wcześniej :)

      Usuń
  2. te spodenki na vinted są w kolorze białym, wystarczy wpisac spodenki asymetryczne białe i jest kilka rozmiarów :)

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę sukcesów w prowadzeniu bloga :) Ja już zaobserwowałam teraz Twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super post ! ogólnie świetny blog :)
    Obserwuję i liczę na to że też mnie zaobserwujesz :) .
    paulinadme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic tylko udanych wakacji życzyć zatem ;) No i koniecznie opublikuj te stylizacje!
    Pozdrawiam Cię Natalio i zapraszam do wspólnej obserwacji, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie przez tydzień lało,a teraz słoneczko !

    Super blog,obserwuję,mam nadzieję,że się zrewanżujesz <3

    www.moje-pastelowee-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń